Background upgrade

Datum: 2010-06-13 Klockan: 00:57:20
Är numera hemkommen till Ön för sommarjobb. Fick åka hem i all hast då jag missat att jag skulle ha mina introdagar 9:de och 10:de men fick dem, som tur var, flyttade. Men hemfärden blev lite tidigare än planerat.
Så igår (fredag) var jag på jobbet och fick se den nya byggnaden. Det kommer att vara mycket nytt jämfört med föregående år, men jag tror det kommer gå bra. Finns vissa arbetsuppgifter som gav mig ångest när jag hörde om dem, som att laga frukost och baka på helgerna. Inte min kopp te det där med att laga frukost och baka.
Har ju iochförsig bakat bullar de två senaste gångerna jag har varit hemma på besök, vilka har varit mycket uppskattade, meeeeen då har man inte haft jobb samtidigt. Huuuu, ångest !!

Har inte gjort många knop idag, har varit sjukt trött mestadels, varför vet jag inte men misstänker lite innre stress, omställning, blandat med saknad av min Victor.
Han (den jäkeln) är ju då och ser på KIZZ-konserten i stockholm just NU, utan mig *snyft*, har pratat med honom per telefon men han hör inget av vad man säger och det enda jag hör i andra änden av luren är:

"Hej gullet.....det är så djäääääävla bra, wohoooo.....älskling jag hör INGET av vad du säger men det är helt underbart.....jag ringer dig sen. ÄLSKAR DIG....puss...*klick* "


Visst visst....jag är glad för hans skull men kan ju inte säga annat än att man blir lite avundsjuk över att man själv inte är där. ;)

Så det har blivit lite film med mor och far ikväll samtidigt som jag bytt ut min bakgrunds-bild på bloggen.
Imorgon måste jag ta tag i att packa upp allt, låter mig alltid dra ut på sånt och sen blir det bara kaos av allt.
Hoppas det inte blåser så djävla mycket imorgon så man kan gå ut och sätta sig i trädgården. Annars har mamma önskemål om bullbak för hennes ranson är slut.

Återstår att se.


Noteringar